Autors Jorens Kvēle-Kvāls
•
05 jūl., 2022
E-komercijas pasaulē izvēlēties piemērotāko e-veikalu veidošanas un uzturēšanas platformu ir sarežģīts darbs, kas var prasīt milzum daudz laika. Bet tas ir ļoti svarīgs solis, jo e-veikals ir pats pamats veiksmīgam e-komercijas biznesam. Tieši tādēļ mēs esam izveidojuši šo rakstu, kurā mēs Tev palīdzēsim saprast, kura ir labākā e-komercijas platforma. Papildus klasiskiem uzdevumiem, kā piemēram, domēna iegāde, sākumlapas, produktu lapu un kategoriju izveides un maksājumu sistēmas pievienošana, Tev kā e-komercijas uzņēmējam ir jāņem vērā, ka, lai veicinātu klientu pirkšanas procesu un virzītu viņus uz Tev vēlamu rīcību (pievienošanās e-pastu listei, produktu pievienošana grozam, pirkumi utt.) ir nepieciešams daudz kas vairāk. Mēs to saucam par e-komercijas tehnoloģiju pilno paketi. Tava tehnoloģiju pakete veiksmīgai e-komercijai var iekļaut, piemēram, integrācijas ar soc. tīklu platformām, tiešsaistes čatu, automatizētu apkalpošanas e-pastu izsūtīšanu, SMS un e-pastu mārketinga platformu integrācijas un daudzas citas ļoti būtiskas funkcijas. Šo integrāciju konfigurēšana prasa labi izpratni, ievērojamu laiku un enerģiju un vēl vairāk laika optimizācijai. Pareizās e-komercijas platformas izvēle ne tikai nodrošinās vislabākās funkcijas un iespējas, bet arī ietaupīs platformas maiņas izdevumus (un ar to saistītās milzīgās galvassāpes) pēc tam, kad e-veikals jau būs gatavs. Jautājums - kura e-komercijas platforma ir labākā? Pēc 5 gadu eksperimentiem ar vairāk nekā 10 e-komercijas platformām esam nonākuši līdz skaidrai atbildei - Shopify. Kāpēc Shopify? Mēs Tev pastāstīsim vairākus iemeslus, aplūkojot dažādus e-komercijas biznesa aspektus. Pirmkārt, Shopify ievērojami atvieglo e-veikala izveidi un vienkāršu integrāciju ar visiem nepieciešamajiem rīkiem, tostarp Meta (kādreiz Facebook) platformām, kas ir vitāli svarīgas mūsdienīga e-komercijas veikala attīstībai. Kvalitatīvā integrācija ar Meta lietotāju atsekošanā ir ieguvusi īpašu vērtību pēc Apple iOS 14.5 atjauninājumiem 2021. gadā. Šis noteikti nav vienīgais iemesls par labu Shipify, tādēļ iepazīstināsim ar šīs platformas pamatbūtību un ieguvumiem, kas nav pieejami citās platformās. Īsumā par Shopify Tāpat kā lielākā daļa e-komercijas platformu Shopify ir uz abonementu balstīta programmatūra, kas ļauj uzņēmumu īpašniekiem izveidot tiešsaistes veikalu (bet patiesībā tā ir daudz kas vairāk). Uzsākot abonēšanu, lietotājiem ir pieejama plaša dizaina sagatavju izvēle (gan maksas, gan bezmaksas), lai izveidotu un pielāgotu savu tiešsaistes veikalu, rīki produktu pārdošanai gan tiešsaistē, gan klātienē, integrēta maksājumu apstrādes tehnoloģija, SEO un mārketinga rīki un, protams, "vislabāk konvertējošais norēķināšanās process" internetā. Tomēr, izņemot pēdējo punktu, Tu vari iegūt visas šīs funkcijas, arī daudzās citās e-komercijas platformās, bet kas tad ir tik īpašs Shopify? Shopify piedāvā tik daudz dažādu funkciju, ka, salīdzinot pat ar lielākajiem konkurentiem, tas ir praktiski neaizsniedzams. Man jau ir e-komercijas e-veikals, bet uz citas platformas… Vai ir vērts pāriet uz Shopify? Jā, ir! Tiesa, migrācija var šķist vēl biedējošāka nekā platformas izvēle. Un jā, tas var maksāt nedaudz vairāk. Taču pāreja uz nozarē visvairāk optimizēto un atbalstīto e-komercijas ekosistēmas platformu ir tā sāpju un ieguldījumu vērta, it īpaši, ja Tava pašreizējā platforma pagātnē ir izraisījusi vilšanos. Iespējams, Tev ir stabila e-komercijas platforma, taču tā nav labi integrējama ar citām tehnoloģijām, tāpēc Tu sevi limitē (pat to nezinot). Vai varbūt Tu ļoti vēlies sākt e-pasta mārketingu, taču, tā kā neesi izstrādātājs, Tu nezini, ar ko sākt. Shopify atrisina šīs un citas problēmas Un tā kā Shopify ir lietotājam tik draudzīgs, migrācija no vienas platformas uz Shopify nesagādās milzīgās galvassāpes (kādas bijušas ar pirmā e-komercijas veikala izveidi). Tev nav jāuztraucas par vienu no baisākajiem vārdiem uzņēmēja valodā - programmēšana ;) . Neuztraucieties - Shopify piedāvā atbalstu un norādījumus, kas atvieglo darbu! Kā arī Tev būs vienmēr iespēja sazināties ar kādu no Shopify izstrādātājiem. Tā kā Shopify ir jau gatava e-veikalu platforma un programmēšana nav obligāta, lai sāktu pārdot internetā, vari arī nolīgt palīgu, kas tehniskos darbus var izdarīt Tavā vietā un ieteikt labākās prakses, tas neizmaksās dārgi, salīdzinot ar tradicionālo programmētāju izmaksām. Ja vēlies saņemt palīdzību ar savu Shopify e-veikala izstrādi vai migrāciju, droši sazinies ar mums un mēs Tev sniegsim bezmaksas konsultāciju ! Jau no paša sākuma Shopify ir bijusi progresīvākā platforma, lai nodrošinātu saviem klientiem integrācijas, augstākās tehnoloģijas, mobilajām ierīcēm piemērotu dizainu, dizainu sagataves un optimizācijas iespējas. Shopify virzītāji patiesi ieklausās savu klientu bāzē, lai nodrošinātu viņu pieprasītās izmaiņas un atjauninājumus. Un, ja runa ir par e-komercijas platformas ieteikšanu mūsu klientiem, Shopify ir pirmais vārds, ko mēs iesakām. Kas mūs noved pie: 18 populārākie iemesli, kādēļ Shopify joprojām ir labākā e-komercijas platforma! Vieglas integrācijas iespējas. Shopify atvieglo e-veikala izveidi un vienkāršu integrāciju ar visiem nepieciešamajiem rīkiem. Ar Shopify e-veikali var sasniegt labākos rezultātus Facebook & Instagram reklāmas kampaņās (nekā ar citām e-com platformām), pateicoties ar precīzai datu uzskaitei caur API. Daudz pieejamas dizaina sagataves. Izvēlies no vairāk nekā 70 profesionāla izskata dizainiem, lai pielāgotu sava e-veikala izskatu un darbību! Dizaini ietver plašu nozaru klāstu, un daudzus no tiem ir radījuši pasaulē pazīstami dizaineri. Integrācija ar labākajiem maksājumu pakalpojumu sniedzējiem. Papildus PayPal (viens no Shopify noklusējuma maksājumu nodrošinātājiem) platforma ļauj viegli integrēties ar trešo pušu maksājumu pakalpojumu sniedzējiem, tostarp Stripe un MakeC ommerce, kā arī ar arvien populārākām opcijām kā “pērc tūlīt, maksā vēlāk”, piemēram, Klarna , ESTO un citi pēcapmaksas risinājumi. Shopify ir iebūvēta bloga sadaļa. Viena no mūsdienu digitālā laikmeta svarīgākajām lietām - saturs. Kvalitatīvs un mērķtiecīgs saturs uzlabo Tava e-veikala organiskos meklēšanas rezultātus meklētājprogrammās (Google, Yandex, Yahoo utt.), sniedz vērtību Jūsu auditorijai, kuri tālāk var ar saturu dalīties sociālajos medijos, palielina mērķa konversiju un vēl daudz citu ieguvumu. Izsekošanas un klientu datu uzglabāšana. Shopify ir iebūvēts analītikas un atskaites sistēmas, kas precīzi parāda Tava biznesa būtiskākos KPI's ( key performance indicators ), lai tālāk varētu pieņemt uz datiem balstītus lēmumus un veikt aktivitātes biznesa attīstībai. Šī platforma ir vienkārša drag-drop sistēma, ar ko ir viegli strādāt, pielāgojot un mainot saturu. Tev būs ļoti grūti kaut ko salaist grīstē , jo satura un dizaina mainīšana ir atdalīta no programmēšanas koda. Tava lapa būs jau pielāgots SEO . Tiek automātiski ģenerēti kanoniskie tagi, kas tiek pievienoti lapām, lai novērstu dublēta satura parādīšanos meklēšanas rezultātos, uzreiz būs pieejami Tava vietnes sitemap.xml un robots faili. Shopify ļauj viegli mainīt un pielāgot ne tikai lapas redzamo daļu, bet arī tādas sadaļas, kas svarīgākas būs, lai uzlabotu organiskos meklēšanas rezultātus. Pavisam nesen Shopify arī izlaida savu vienu no jaunākajām funkcijām - iebūvētu e-pastu mārketingu. Tu vari izveidot e-pastu kampaņas un arī automātiskos e-pastus, kas klientiem tiks nosūtīti, ja viņi veic kādu konkrētu darbību, piemēram, pamet grozu vai veic pirkumu. Bez papildus maksas Tu varēsi nosūtīt līdz 10 000 e-pastu katru mēnesi. Bet ja Tev ir jau kāda cita populāra e-pastu mārketinga sistēma, tad to integrēt ar Shopify būs ļoti vienkārši. Tu vari pievienot kuponus un atlaižu kodus. Visiem Shopify plāniem ir pieejama atlaižu sistēma, lai Tu saviem klientiem ērti varētu piedāvāt noteiktas summas vai procentu atlaidi, vai piedāvāt bezmaksas piegādi. Gadījumā, ja Tev ir nepieciešama kāda specifiskāka funkcija vai vēlies aizstāt Shopify aplikācijas, tad arī to Tu vai Tavs programmētājs varēsi izdarīt, jo Shopify nodrošina pilnu piekļuvi HTML, Liquid un CSS kodiem. Tu varēsi pievienot "Buy Now" pogu sava bloga vai citā lapā ārpus Shopify. Šī ir lieliska funkcija tiem, kas savās klientu piesaistīšanas aktivitātēs vēlas iekļaut, piemēram, affiliate mārketingu. Shopify POS (un POS integrācija). Papildus bezmaksas Shopify POS nodrošināšanai, Shopify platforma ļauj viegli integrēties ar Square, Vend, Clover un citiem. Tu vari pievienot, noņemt un pielāgot piekļuves un atļaujas saviem darbiniekiem. Integrācijas ar live chat aplikācijām. Ir pieejama gan Shopify oficiāli izstrādātā čata aplikācija, gan arī integrācijas ar pasaulē populārākajām live čatu platformām. Izviedo savam e-veikalam dāvanu kartes. Izsniedz dāvanu kartes saviem esošajiem klientiem kā iniciatīvu nākamajam pirkumam vai pārdod tās iekš e-veikala, īpaši populāri tas ir dāvināmu produktu biznesa nišās. Jau iebūvēts grozu pamešanas automātiskais atgādinājumu e-pasts. Gandrīz 70% no visiem e-veikalu apmeklētājiem, kuri pievieno preci grozam, pamet savus grozus un dodas ārpus no e-veikala. Vienkāršs atgādinājums šo dramatisko statistiku uzlabos. Viegla integrācija ar populārākajam klientu apkalpošanas sistēmām, piemēram, Zendesk, Freshdesk, HelpDesk utt. Vieglas piegādes platformu integrācijas. Ja Tavs bizness atrodas ASV vai kādā citā no lielākajām valstīm, tad Tev būs viegla integrācija un īpaši cenu nosacījumi ar populārākajiem piegādes uzņēmumiem, piemēram, USPS, UPS, FedeEx utt.. Bet ja atrodies Latvijā, tad arī integrāciju ar piegādes platformām kā Omniva, DPD un Venipak ir vienkārši pievienojama. (aplikācija, ko iesakām, lai integrētu Latvijas piegādes risinājumus: klikšķini šeit ). Vienkāršo savu e-komerciju un palielini pārdošanas apjomu: izmanto Shopify! Sāc veidot savu Shopify e-veikalu šodien un saņem 14 dienu bezmaskas plānu - www.shopify.com Bet, ja saskaries ar kādiem papildus izaicinājumiem, vai vēlies, lai Tavu e-veikalu izveido profesionāli, lūdzu sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu: info@hshdigital.lv vai uzreiz ieplāno bezmaksas konsultāciju sev ērtā laikā spiežot šeit ! Veiksmi būvējot!