Blogs

BLOGS

Autors Miķelis Vīks 24 apr., 2024
Shopify ir populārākā e-komercijas platforma, kura ir pielāgota fizisku (vai digitālu) produktu tirgošanai - tātad ''nopirkt šeit un tagad''. ''Kādēļ Shopify , nevis Woocommerce , Wordpress vai Wix ?'' Shopify platforma ir viegla un saprotama arī iesācējiem. Shopify ir plaši integrējama ar citām aplikācijām un caur to ir parocīgi izsekot klientu analītikas datus. Iestartē savu e-komercijas veikalu 7 vienkāršos soļos ar Shopify !
reklāmas freelanceri un aģentūras
Autors Dāvis Braučs 08 janv., 2024
Speciālists ar 10+ gadu pieredzi komunikācijas, mārketinga un reklāmas aģentūras dalās ar saviem novērojumiem par frīlanceriem un aģentūrām. Praktisks ieskats Latvijas tirgus realitātē un niansēs.
Autors Dāvis Braučs 12 okt., 2023
Kā izmantot ilustrāciju kā spēcīgu sava zīmola mārketinga rīku Vai jūsu uzņēmums atšķiras no citiem līdzīgiem uzņēmumiem? Vai vēlaties, lai jūsu zīmolu pamanītu un atpazītu? Vai vēlaties palielināt konversijas rādītājus, paplašināt savu auditoriju un padarīt savu uzņēmumu un produktus pievilcīgākus klientiem? Daudzus cilvēkus nomāc novecojuši stereotipi, uzskatot, ka ilustrācija atrodas mākslas jomā un tai nav nekāda sakara ar uzņēmējdarbību. (Pamēģiniet to pateikt Warner Brothers vai Walt Disney Studios!) Šis arhaiskais uzskats kavē jūsu uzņēmumu un padara to mazāk rentablu, jo mūsdienu digitālā ilustrācija ir saistīta ar biznesu. Tāpēc novērsīsim šos kaitīgos, maldīgos priekšstatus. Ilustrācija ir mārketinga rīks neatkarīgi no tā, cik jauki un skaisti tā izskatās. Tās mērķis ir veicināt uzņēmējdarbību, sniegt informāciju un piesaistīt cilvēkus. Apskatīsim jomas, kurās ilustrācija ir īpaši efektīva. Varbūt kaut kas no tā noderēs arī jūsu biznesam. 1. Zīmola veidošana EFEKTĪVS VIZUĀLAIS MĀRKETINGS Daudzi uzņēmumi tērē milzīgus līdzekļus, lai izceltos starp konkurentiem, kļūtu pamanāmi un izveidotu klientu bāzi. Izveidot emocionālu saikni un uzticību starp zīmolu un auditoriju ir ļoti sarežģīts mārketinga uzdevums. Ilustrāciju izmantošana zīmola kampaņās ir pārsteidzoši vienkāršs un rentabls risinājums. Kā tas ir iespējams? Ilustrācija ir brīnišķīgs saziņas līdzeklis. Būdamas vizuāli kodolīgas, ilustrācijas nodrošina tūlītēju atpazīstamību, padara sarežģītas lietas vieglāk saprotamas, veido uzticību un ir viegli iegaumējamas. Tā ir cilvēka vizuālās uztveres psiholoģiskā īpatnība, ko labprāt izmanto visi gudrie mārketinga speciālisti. Jebkurš zīmols, kas izmanto ilustrāciju, iegūst unikalitāti un raksturu. Attēli var jautri un informatīvi izstāstīt uzņēmuma vēsturi, uzrunājot auditoriju viscerālā un emocionālā līmenī. Ilustrācijas ir cilvēciskas. Jo dziļāk mēs ieejam digitālajā trušu bedrē, jo svarīgāki kļūst šie cilvēcības kopumi. Ar rokām darināti zīmējumi liecina par jūsu vēlmi izturēties pret lietotājiem ar rūpēm un mīlestību, uzrunāt viņus kā līdzcilvēkus. ILUSTRĒTS LOGOTIPS Šī ir labākā izvēle jaunuzņēmumiem, uzņēmumiem ar lielu konkurenci vai citiem uzņēmumiem, kas vēlas, lai tos pamanītu un uzreiz atpazītu. Vidējam patērētājam pat visskaistāk izklausītais nosaukums nav nekas cits kā burtu kaudze, ko viņš ātri aizmirsīs vai arī vispār nesapratīs (tas īpaši attiecas uz akronīmu logotipiem). Ilustrēts logotips atrisina visas šīs problēmas: tas pievērš uzmanību, tas uzreiz padara piedāvājumu pamanāmu, tas ir vizuāli iegaumējams. Vispopulārākie ir kombinētie logotipi, kas ietver gan attēlu, gan tekstu. Atkarībā no uzņēmuma veida un zīmola mērķiem logotips var būt gan glīts, gan abstrakts, gan detalizēts attēls. ZĪMOLA PĀRVALDĪBA Ilustrācija var palīdzēt jums draudzīgā veidā prezentēt jūsu uzņēmuma kultūru, paust zīmola vērtības un motivēt komandu. Darbiniekiem vienmēr patīk "iekšējās ilustrācijas", jo tās pārvar plaisu starp vadību un darbiniekiem un palīdz nodot vajadzīgo vēstījumu. Zīmola ilustrācijas tiek veidotas, pamatojoties uz to vizuālo identitāti (korporatīvo stilu, logotipu, krāsu paleti, fontiem utt.) atbilstoši zīmola prasībām un aktuālajiem mārketinga uzdevumiem. Lai ilustrācijas būtu efektīvas, tām jābūt vērstām uz konkrētiem mērķiem, tām jābūt funkcionālām, nevis dekoratīvām. 2. Reklāmas kampaņas BANNERI Ilustrēts baneris ir pastāvīga tendence, ņemot vērā cilvēka vizuālās uztveres īpatnības. Baneris ar radošu ilustrāciju bieži ir efektīvāks nekā baneris ar fotogrāfiju. Iemesls? Pat visminimalistiskākajās fotogrāfijās ir daudz traucējošu detaļu. Jūs varat koncentrēties uz sviedru pilieniem uz sportista pieres vai apbrīnot viņa muskuļus un pat nepamanīt, ka patiesībā tā ir skriešanas apavu reklāma. Ilustrācijās šādas lietas nenotiek. Mūsdienu ilustrācijas lielākoties nodod nozīmi, nevis attēlus. Jebkuri iespējamie traucēkļi ir novērsti. Tas ir vēstījums, kas iet tieši uz sirdi. DRUKĀTIE PRODUKTI Ilustrētas vizītkartes, bukleti, brošūras, bukleti, katalogi, plakāti un kalendāri var efektīvi un oriģināli prezentēt jūsu zīmolu, radīt iespaidu, kas paliks atmiņā. Labi attēli var padarīt reklāmas materiālus tik pievilcīgus, ka cilvēkiem tos būs grūti izmest - vai vismaz ne uzreiz. Tādējādi viņi saglabās jūsu reklāmas materiālus kādu laiku, un tas ir tikai par labu jums. SUVENĪRI Ilustrācijas var izmantot arī zīmolu suvenīru izgatavošanai, piemēram, apdrukātu t-kreklu vai cepuru, krūzīšu, pildspalvu, piezīmju blociņu utt. 3. Klātbūtne tiešsaistē UZŅĒMUMA PREZENTĀCIJA Ir arvien grūtāk tikt pamanītam starp konkurentiem tiešsaistē. Unikālas ilustrācijas ir lielisks veids, kā padarīt jūsu uzņēmuma tiešsaistes klātbūtni neaizmirstamu, neatkarīgi no tā, vai tā ir tīmekļa vietne, mērķlapa vai sociālo tīklu profils. Ilustrācijas atdzīvina dizainu, izraisa interesi par saturu, veido emocionālu saikni ar lietotājiem. Pielāgotas ilustrācijas palielina tīmekļa vietnes konversijas rādītājus vismaz 7×. Tās ir vērstas uz konkrētu auditoriju (t. i., orientētas uz klientiem), tās emocionāli iesaista un padara saskarni draudzīgāku. Ilustrēts tēls, vizuālas metaforas, jūsu korporatīvais stils un jaunākās digitālās ilustrācijas tendences palīdzēs jūsu vietnes dizainam radīt spilgtu un noturīgu pirmo iespaidu uz lietotājiem. PRODUKTU VAI PAKALPOJUMU PREZENTĒŠANA Prezentācija nozīmē pievērst uzmanību kādam objektam vai informācijai. Ilustrācija to dara uzreiz, uzreiz iemantojot auditorijas labvēlību. Ja jūsu produktu vai pakalpojumu ir grūti aprakstīt ar vārdiem, tas ir jāilustrē. Tas pasargā jūsu tīmekļa vietni no pārblīvēšanas ar papildu saturu un padara informāciju saprotamāku. Ilustrācija ir lielisks produktu un pakalpojumu pārdevējs. Un tā darbojas bez maksas! SOCIĀLIE MEDIJI UN ADRESĀTU SARAKSTI Mēs esam bombardēti ar tik daudz reklāmu, ka lielākā daļa piedāvājumu vienkārši tiek ignorēti. Tomēr ilustrēts vēstījums vienmēr izceļas no lielākās daļas šablonisku reklāmu, piesaistot uzmanību un liekot mums ieinteresēties par spīti sev. Radošas ilustrācijas ir vienkāršs veids, kā pievērst uzmanību saviem ziņojumiem un palielināt zīmola atpazīstamību. Ja regulāri izsūtāt vēstules vai reklāmas saviem klientiem, ilustrācijas kļūs par daļu no jūsu raksturīgā stila un padarīs jūsu izsūtītās vēstules draudzīgākas un interesantākas lietotājiem. Ilustrācija ir arī noderīgs līdzeklis, lai pievērstu uzmanību tekstam. Pat neliels zīmējums bieži vien ir efektīvāks nekā fotogrāfija, kas mūsdienās nav nekas īpašs. Zīmējums ir izteiksmīgs vizuālais enkurs. Tas mudina izlasīt tekstu vai vismaz pirmo rindkopu. Piemēram, uz kuru sadaļu acs uzreiz pievēršas - kreiso vai labo? 4. Iepakojuma dizains Ilustrācija palīdz pārdot gan fiziskas preces, gan digitālos produktus. Ilustrācija ir universāls risinājums visu veidu produktu iepakošanai. Tā vienlīdz labi izskatās gan uz konditorejas izstrādājumu kastes, gan uz augsto tehnoloģiju sīkrīku kastes. Tā universāli patīk gan vīriešu, gan sieviešu auditorijai neatkarīgi no vecuma. Nobeigums Kā redzējām, ir daudz uzņēmējdarbības jomu, kurās ilustrācija var radīt brīnumus un padarīt jūsu zīmolu brīnišķīgu. Ilustrācija ir: veids, kā izcelties starp konkurentiem; jautra un atpazīstama; viegli saprotama; emocionāli saistoša; uzticama; neaizmirstama. Protams, tas attiecas uz profesionālu ilustrāciju, nevis uz jebkuru zīmējumu. Pirms jebkādā veidā izmantojat ilustrāciju, veiciet mārketinga izpēti, lai noteiktu, vai tā ir lietderīga jūsu uzņēmumam un kurās jomās tā būs visnoderīgākā. Kad esat to izdarījuši, veltiet laiku, lai izpētītu dažādu aģentūru portfolio un izvēlētos stilu, kas vislabāk atbilst jūsu uzņēmuma un zīmola raksturam. Vizuālā koncepcija vienmēr ir jāizstrādā mārketinga speciālistiem, un tikai pēc tam tā jārealizē māksliniekiem un dizaineriem. Tas ir labākais veids, kā ilustrāciju pārvērst par nenovērtējamu mārketinga rīku, kas efektīvi darbosies jūsu uzņēmuma labā.
Autors Dāvis Braučs 03 okt., 2023
Ir zināms, ka 2023. gadā TikTok ir aktuāli gan negaidīti jauninājumi, gan pazīstami paņēmieni. Zemāk ir sniegts platformas tendenču saraksts, kas noderēs, lai popularizētu savu TikTok lapu. Tas ir lielisks atskaites punkts attīstības stratēģijai. 1. Nepabeigti videoklipi Tā var būt virkne videoklipu, kas viens otru papildina. Videoklipa titros varat paziņot, kad tiks publicēta nākamā daļa, piemēram, "Pēc 3 dienām tiks publicēts jauns videoklips". Ja videoklipa sižets ir interesants, kontā ienāks daudz abonentu. 2. Maskas / Efekti Pārbaudīts paņēmiens, kas joprojām ir populārs. Maskas sniedz iespēju virzīties uz augšu. Ja maska ir populāra, tas nozīmē, ka ir izmantota daudzos klipos, ir liela iespēja, ka arī jaunais videoklips pakāpsies augšup pozīcijās. 3. Aizkulises Tendence, kas nekad nenoveco, jo cilvēkiem patīk redzēt, kas notiek "aizkulisēs", kā notiek filmēšanas process, kā izskatās blogeris, kad viņš nav tēlā, kāda sagatavošanās notiek pirms skaista un kvalitatīva video. 4. Trīs minūšu video Daži trīs minūšu video jau ir guvuši lielu atsaucību. Tomēr, ja vēl esat iesācējs, ieteicams sākt ar video, kas ilgst 10-15 sekundes. Šādā veidā ir vieglāk izdomāt sižetu un tēmu. Galu galā ir daudz vieglāk izveidot saturu 15 sekundēm, bet trīs minūšu videoklipam ir jāpieliek visas pūles ar montāžu un stāsta stāstīšanu. 5. Slēptie talanti Joprojām ir iespējams izdarīt ko tādu, ko kamerā ir grūti atkārtot. Galvenais - ja gatavojaties parādīt kaut ko ekstremālu, brīdiniet, ka nevajadzētu atkārtot bez sagatavošanās un, protams, pasargājiet sevi. 6. Videoklipi ar dzīvniekiem Maz ticams, ka video ar dzīvniekiem kādreiz izies no modes. Šeit ir vieta iztēlei: jūs varat uzlikt interesantu filtru, parādīt kādu smieklīgu mirkli no mājdzīvnieka dzīves vai vienkārši uzņemt skaistus kadrus. Daži tiktokeri pat izveido atsevišķus profilus videoklipiem ar mājdzīvniekiem. 7. Sarežģīta rediģēšana un īpašie efekti Šī ir tendence tiem, kam patīk izpriecāties ar videoklipu un kas nežēlo laiku un pūles, lai to radītu. Ja iepriekš esat veidojis vienkāršus videoklipus, ir vērts izmēģināt ko jaunu. Savukārt sarežģītās montāžas cienītāji var priecāties. Jūsu pūles nenāks veltīgi. 8. Simetrija Tendence ar masku ar nosaukumu Ideja ir tāda, ka, ātri pieskaroties ekrānam, jūs varat pārbaudīt savas sejas simetriju vai apmainīties vietām ar kādu personu, izmantojot filtru. 9. Filtra pārklājums Filtra uzlikšana kādam, kurš to nezina. Smieklīgi izskata izkropļojumi pacels video uz augšu. 10. Lifehacks vai prasmes Vēl viena mūžīga tendence ir dalīties ar kādu dzīves trāpījumu vai prasmi. Ieteicams paātrināt ierakstu, ja attēlots monotons darbs. Šādi videoklipi turpina atrasties topā tieši tāpēc, ka sekotājs no tiem var gūt labumu. 11. Padomi un ieteikumi Ja lapas autors ir psihologs vai angļu valodas skolotājs, varat dalīties ar noderīgu informāciju, padomiem un ieteikumiem. Tas pats attiecas uz ceļojumu blogeriem, kuri ceļo no valsts uz valsti. Rullīši par robežas šķērsošanu, dzīves īpatnībām pilsētā ir ļoti noderīgi un uzreiz nonāk Topā. 12. Skaņu celiņi Tik Tok ir neparasti skaņu celiņi, ar kuru palīdzību var parādīt neparastas emocijas vai radoši reaģēt. Rezumējot, lai aptvertu šo vērtīgo padomu un tendenču būtību 2023. gadā: TikTok joprojām ir platforma, kas piedāvā bezgalīgas iespējas radošai izpausmei un satura veidošanai. Neatkarīgi no tā, vai izvēlaties īstenot vienu vai visas minētās stratēģijas, varat piesaistīt jaunus sekotājus un nokļūt platformas Top pozīcijās. Atcerieties sekot līdzi jaunākajām tendencēm un koncentrējieties uz sava satura kvalitāti. Tikai šādi jūs varat sasniegt lieliskus rezultātus un izcelties plašajā TikTok pasaulē. Sāciet tūlīt un izmantojiet visas šīs iespējas! Ja vēlaties straujāku un efektīvāku izaugsmi TikTok platformā, meklējiet profesionālu palīdzību, uzsākot vai palielinot savu klātbūtni TikTok. Platformas pastāvīgi mainīgais raksturs prasa zināšanas un centību. Profesionāli norādījumi var palīdzēt jums orientēties sarežģītībā, maksimāli palielināt sasniedzamību un sasniegt jūsu mērķus. Nevilcinieties sadarboties ar ekspertiem, lai paceltu savus TikTok rezultātus nākamajā līmenī!
Autors Jānis Lielmanis 06 sept., 2023
Digitālajā laikmetā digitālo mediju stratēģija ir būtiska jebkura lieluma un nozaru uzņēmumiem. Tas nodrošina pamatu mērķauditorijas sasniegšanai, rentablam mārketingam, uz datiem balstītam lēmumu pieņemšanai, uzlabotai zīmola atpazīstamībai, iesaistei un pielāgošanai mainīgajām tendencēm.
Kāpēc Shopify ir labākā e-komercijas platforma
Autors Jorens Kvēle-Kvāls 05 jūl., 2022
E-komercijas pasaulē izvēlēties piemērotāko e-veikalu veidošanas un uzturēšanas platformu ir sarežģīts darbs, kas var prasīt milzum daudz laika. Bet tas ir ļoti svarīgs solis, jo e-veikals ir pats pamats veiksmīgam e-komercijas biznesam. Tieši tādēļ mēs esam izveidojuši šo rakstu, kurā mēs Tev palīdzēsim saprast, kura ir labākā e-komercijas platforma. Papildus klasiskiem uzdevumiem, kā piemēram, domēna iegāde, sākumlapas, produktu lapu un kategoriju izveides un maksājumu sistēmas pievienošana, Tev kā e-komercijas uzņēmējam ir jāņem vērā, ka, lai veicinātu klientu pirkšanas procesu un virzītu viņus uz Tev vēlamu rīcību (pievienošanās e-pastu listei, produktu pievienošana grozam, pirkumi utt.) ir nepieciešams daudz kas vairāk. Mēs to saucam par e-komercijas tehnoloģiju pilno paketi. Tava tehnoloģiju pakete veiksmīgai e-komercijai var iekļaut, piemēram, integrācijas ar soc. tīklu platformām, tiešsaistes čatu, automatizētu apkalpošanas e-pastu izsūtīšanu, SMS un e-pastu mārketinga platformu integrācijas un daudzas citas ļoti būtiskas funkcijas. Šo integrāciju konfigurēšana prasa labi izpratni, ievērojamu laiku un enerģiju un vēl vairāk laika optimizācijai. Pareizās e-komercijas platformas izvēle ne tikai nodrošinās vislabākās funkcijas un iespējas, bet arī ietaupīs platformas maiņas izdevumus (un ar to saistītās milzīgās galvassāpes) pēc tam, kad e-veikals jau būs gatavs. Jautājums - kura e-komercijas platforma ir labākā? Pēc 5 gadu eksperimentiem ar vairāk nekā 10 e-komercijas platformām esam nonākuši līdz skaidrai atbildei - Shopify. Kāpēc Shopify? Mēs Tev pastāstīsim vairākus iemeslus, aplūkojot dažādus e-komercijas biznesa aspektus. Pirmkārt, Shopify ievērojami atvieglo e-veikala izveidi un vienkāršu integrāciju ar visiem nepieciešamajiem rīkiem, tostarp Meta (kādreiz Facebook) platformām, kas ir vitāli svarīgas mūsdienīga e-komercijas veikala attīstībai. Kvalitatīvā integrācija ar Meta lietotāju atsekošanā ir ieguvusi īpašu vērtību pēc Apple iOS 14.5 atjauninājumiem 2021. gadā. Šis noteikti nav vienīgais iemesls par labu Shipify, tādēļ iepazīstināsim ar šīs platformas pamatbūtību un ieguvumiem, kas nav pieejami citās platformās. Īsumā par Shopify Tāpat kā lielākā daļa e-komercijas platformu Shopify ir uz abonementu balstīta programmatūra, kas ļauj uzņēmumu īpašniekiem izveidot tiešsaistes veikalu (bet patiesībā tā ir daudz kas vairāk). Uzsākot abonēšanu, lietotājiem ir pieejama plaša dizaina sagatavju izvēle (gan maksas, gan bezmaksas), lai izveidotu un pielāgotu savu tiešsaistes veikalu, rīki produktu pārdošanai gan tiešsaistē, gan klātienē, integrēta maksājumu apstrādes tehnoloģija, SEO un mārketinga rīki un, protams, "vislabāk konvertējošais norēķināšanās process" internetā. Tomēr, izņemot pēdējo punktu, Tu vari iegūt visas šīs funkcijas, arī daudzās citās e-komercijas platformās, bet kas tad ir tik īpašs Shopify? Shopify piedāvā tik daudz dažādu funkciju, ka, salīdzinot pat ar lielākajiem konkurentiem, tas ir praktiski neaizsniedzams. Man jau ir e-komercijas e-veikals, bet uz citas platformas… Vai ir vērts pāriet uz Shopify? Jā, ir! Tiesa, migrācija var šķist vēl biedējošāka nekā platformas izvēle. Un jā, tas var maksāt nedaudz vairāk. Taču pāreja uz nozarē visvairāk optimizēto un atbalstīto e-komercijas ekosistēmas platformu ir tā sāpju un ieguldījumu vērta, it īpaši, ja Tava pašreizējā platforma pagātnē ir izraisījusi vilšanos. Iespējams, Tev ir stabila e-komercijas platforma, taču tā nav labi integrējama ar citām tehnoloģijām, tāpēc Tu sevi limitē (pat to nezinot). Vai varbūt Tu ļoti vēlies sākt e-pasta mārketingu, taču, tā kā neesi izstrādātājs, Tu nezini, ar ko sākt. Shopify atrisina šīs un citas problēmas Un tā kā Shopify ir lietotājam tik draudzīgs, migrācija no vienas platformas uz Shopify nesagādās milzīgās galvassāpes (kādas bijušas ar pirmā e-komercijas veikala izveidi). Tev nav jāuztraucas par vienu no baisākajiem vārdiem uzņēmēja valodā - programmēšana ;) . Neuztraucieties - Shopify piedāvā atbalstu un norādījumus, kas atvieglo darbu! Kā arī Tev būs vienmēr iespēja sazināties ar kādu no Shopify izstrādātājiem. Tā kā Shopify ir jau gatava e-veikalu platforma un programmēšana nav obligāta, lai sāktu pārdot internetā, vari arī nolīgt palīgu, kas tehniskos darbus var izdarīt Tavā vietā un ieteikt labākās prakses, tas neizmaksās dārgi, salīdzinot ar tradicionālo programmētāju izmaksām. Ja vēlies saņemt palīdzību ar savu Shopify e-veikala izstrādi vai migrāciju, droši sazinies ar mums un mēs Tev sniegsim bezmaksas konsultāciju ! Jau no paša sākuma Shopify ir bijusi progresīvākā platforma, lai nodrošinātu saviem klientiem integrācijas, augstākās tehnoloģijas, mobilajām ierīcēm piemērotu dizainu, dizainu sagataves un optimizācijas iespējas. Shopify virzītāji patiesi ieklausās savu klientu bāzē, lai nodrošinātu viņu pieprasītās izmaiņas un atjauninājumus. Un, ja runa ir par e-komercijas platformas ieteikšanu mūsu klientiem, Shopify ir pirmais vārds, ko mēs iesakām. Kas mūs noved pie: 18 populārākie iemesli, kādēļ Shopify joprojām ir labākā e-komercijas platforma! Vieglas integrācijas iespējas. Shopify atvieglo e-veikala izveidi un vienkāršu integrāciju ar visiem nepieciešamajiem rīkiem. Ar Shopify e-veikali var sasniegt labākos rezultātus Facebook & Instagram reklāmas kampaņās (nekā ar citām e-com platformām), pateicoties ar precīzai datu uzskaitei caur API. Daudz pieejamas dizaina sagataves. Izvēlies no vairāk nekā 70 profesionāla izskata dizainiem, lai pielāgotu sava e-veikala izskatu un darbību! Dizaini ietver plašu nozaru klāstu, un daudzus no tiem ir radījuši pasaulē pazīstami dizaineri. Integrācija ar labākajiem maksājumu pakalpojumu sniedzējiem. Papildus PayPal (viens no Shopify noklusējuma maksājumu nodrošinātājiem) platforma ļauj viegli integrēties ar trešo pušu maksājumu pakalpojumu sniedzējiem, tostarp Stripe un MakeC ommerce, kā arī ar arvien populārākām opcijām kā “pērc tūlīt, maksā vēlāk”, piemēram, Klarna , ESTO un citi pēcapmaksas risinājumi. Shopify ir iebūvēta bloga sadaļa. Viena no mūsdienu digitālā laikmeta svarīgākajām lietām - saturs. Kvalitatīvs un mērķtiecīgs saturs uzlabo Tava e-veikala organiskos meklēšanas rezultātus meklētājprogrammās (Google, Yandex, Yahoo utt.), sniedz vērtību Jūsu auditorijai, kuri tālāk var ar saturu dalīties sociālajos medijos, palielina mērķa konversiju un vēl daudz citu ieguvumu. Izsekošanas un klientu datu uzglabāšana. Shopify ir iebūvēts analītikas un atskaites sistēmas, kas precīzi parāda Tava biznesa būtiskākos KPI's ( key performance indicators ), lai tālāk varētu pieņemt uz datiem balstītus lēmumus un veikt aktivitātes biznesa attīstībai. Šī platforma ir vienkārša drag-drop sistēma, ar ko ir viegli strādāt, pielāgojot un mainot saturu. Tev būs ļoti grūti kaut ko salaist grīstē , jo satura un dizaina mainīšana ir atdalīta no programmēšanas koda. Tava lapa būs jau pielāgots SEO . Tiek automātiski ģenerēti kanoniskie tagi, kas tiek pievienoti lapām, lai novērstu dublēta satura parādīšanos meklēšanas rezultātos, uzreiz būs pieejami Tava vietnes sitemap.xml un robots faili. Shopify ļauj viegli mainīt un pielāgot ne tikai lapas redzamo daļu, bet arī tādas sadaļas, kas svarīgākas būs, lai uzlabotu organiskos meklēšanas rezultātus. Pavisam nesen Shopify arī izlaida savu vienu no jaunākajām funkcijām - iebūvētu e-pastu mārketingu. Tu vari izveidot e-pastu kampaņas un arī automātiskos e-pastus, kas klientiem tiks nosūtīti, ja viņi veic kādu konkrētu darbību, piemēram, pamet grozu vai veic pirkumu. Bez papildus maksas Tu varēsi nosūtīt līdz 10 000 e-pastu katru mēnesi. Bet ja Tev ir jau kāda cita populāra e-pastu mārketinga sistēma, tad to integrēt ar Shopify būs ļoti vienkārši. Tu vari pievienot kuponus un atlaižu kodus. Visiem Shopify plāniem ir pieejama atlaižu sistēma, lai Tu saviem klientiem ērti varētu piedāvāt noteiktas summas vai procentu atlaidi, vai piedāvāt bezmaksas piegādi. Gadījumā, ja Tev ir nepieciešama kāda specifiskāka funkcija vai vēlies aizstāt Shopify aplikācijas, tad arī to Tu vai Tavs programmētājs varēsi izdarīt, jo Shopify nodrošina pilnu piekļuvi HTML, Liquid un CSS kodiem. Tu varēsi pievienot "Buy Now" pogu sava bloga vai citā lapā ārpus Shopify. Šī ir lieliska funkcija tiem, kas savās klientu piesaistīšanas aktivitātēs vēlas iekļaut, piemēram, affiliate mārketingu. Shopify POS (un POS integrācija). Papildus bezmaksas Shopify POS nodrošināšanai, Shopify platforma ļauj viegli integrēties ar Square, Vend, Clover un citiem. Tu vari pievienot, noņemt un pielāgot piekļuves un atļaujas saviem darbiniekiem. Integrācijas ar live chat aplikācijām. Ir pieejama gan Shopify oficiāli izstrādātā čata aplikācija, gan arī integrācijas ar pasaulē populārākajām live čatu platformām. Izviedo savam e-veikalam dāvanu kartes. Izsniedz dāvanu kartes saviem esošajiem klientiem kā iniciatīvu nākamajam pirkumam vai pārdod tās iekš e-veikala, īpaši populāri tas ir dāvināmu produktu biznesa nišās. Jau iebūvēts grozu pamešanas automātiskais atgādinājumu e-pasts. Gandrīz 70% no visiem e-veikalu apmeklētājiem, kuri pievieno preci grozam, pamet savus grozus un dodas ārpus no e-veikala. Vienkāršs atgādinājums šo dramatisko statistiku uzlabos. Viegla integrācija ar populārākajam klientu apkalpošanas sistēmām, piemēram, Zendesk, Freshdesk, HelpDesk utt. Vieglas piegādes platformu integrācijas. Ja Tavs bizness atrodas ASV vai kādā citā no lielākajām valstīm, tad Tev būs viegla integrācija un īpaši cenu nosacījumi ar populārākajiem piegādes uzņēmumiem, piemēram, USPS, UPS, FedeEx utt.. Bet ja atrodies Latvijā, tad arī integrāciju ar piegādes platformām kā Omniva, DPD un Venipak ir vienkārši pievienojama. (aplikācija, ko iesakām, lai integrētu Latvijas piegādes risinājumus: klikšķini šeit ). Vienkāršo savu e-komerciju un palielini pārdošanas apjomu: izmanto Shopify! Sāc veidot savu Shopify e-veikalu šodien un saņem 14 dienu bezmaskas plānu - www.shopify.com Bet, ja saskaries ar kādiem papildus izaicinājumiem, vai vēlies, lai Tavu e-veikalu izveido profesionāli, lūdzu sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu: info@hshdigital.lv vai uzreiz ieplāno bezmaksas konsultāciju sev ērtā laikā spiežot šeit ! Veiksmi būvējot!
Lasīt vairāk
Share by: